In i skogen.

Var ute och fotade lite efter skolan igår för det hade var nåt lopp på min skola och då var mamma där när jag kom i mål så jag fick skjuts av henne så jag kom hem tidigare! Det gick ganska bra tycker jag, jag kom på 11:e plats och sprang på 35 min. Loppet var 5.3 km. Fotade ganska många bilder då så kommer nog fler nån annan dag! Bilderna är fotade med mitt nya 50mm som jag älskar! Haha, ha nu en fortsatt bra kväll så ska jag nog kolla på Glee ( Kurt är min älskling bara så ni vet!! ) eller en manga som jag inte kan namnet på hehe.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vilken mysig blogg! Kika gärna in på min :)

2012-10-08 @ 18:16:17
URL: http://madebyisabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Madeleine

Jag är en för det mesta glad tjej på 13 år som älskar hästar och ridning utöver allt annat. Min stora dröm är som dom flesta andra hästtjejers dröm, att få en egen häst. Utöver ridningen så gillar jag att fota och läsa. Jag har en egen Canon eos 1000D som jag fotar med. På bloggen kommer ni få ta del av min vardag, se mina fotografier och lite allt möjligt annat! Hoppas ni gillar min blogg!




RSS 2.0